
Do sprawy odniósł się Mirosław Pułkowski, obecny dyrektor Rejonu Energetycznego Otwock. W swoim wystąpieniu podkreślił, że wcześniejsze deklaracje dotyczące punktu obsługi klienta nie miały umocowania:
“Dyrektor rejonu energetycznego nie ma upoważnienia do składania takich deklaracji. Takie deklaracje nigdy ze strony dyrektora rejonu energetycznego nie powinny paść. To jest kluczowa sprawa.” – zaznaczył Mirosław Pułkowski.
Dyrektor Pułkowski zwrócił także uwagę na formalny tryb podejmowania decyzji w tej sprawie:
“Jeżeli jest takie oczekiwanie ze strony władz dzielnicy, ze strony Państwa radnych, to ja Państwu podpowiem. Proszę zwrócić się do dyrektora Generalnego Oddziału Warszawa, który sprawę będzie na pewno przedstawiał do naszego zarządu w Lublinie. I decyzja zostanie podjęta. W tej chwili nie ma takiego tematu. Rozmawiałem w centrali i tego tematu nie ma.”
Warto przypomnieć, że w ubiegłym roku podczas V Sesji Rady Dzielnicy Wesoła padły publiczne zapewnienia o planach odbudowy posterunku energetycznego w Starej Miłośnie i utworzenia lokalnego biura obsługi klienta. Przemysław Krogulec, wówczas pełniący obowiązki dyrektora rejonu energetycznego w Otwocku, mówił o poprawie dostępności usług oraz szybszej reakcji na awarie. Więcej na ten temat można przeczytać w naszym poprzednim artykule:
Odbudowa posterunku energetycznego w Starej Miłośnie: Lepsza obsługa i szybsza reakcja na awarie.
Aktualnie temat utworzenia punktu obsługi klienta PGE w Wesołej nie jest rozpatrywany przez centralę spółki. Jak podkreślił dyrektor Pułkowski, wszelkie postulaty w tej sprawie powinny być kierowane bezpośrednio do Dyrektora Generalnego Oddziału Warszawa, który – jeśli uzna to za zasadne – może przedstawić sprawę zarządowi w Lublinie.